PlanetSide2 (プラネットサイド2) News Blog

2013年3月27日 Planetside2 サーバー・メンテナンス

・deconstruct(乗物の解体)ボタンは、HUD のビークル・インフォ・パネルから削除された。

・ビークル・キル・アシスト経験値の量は、最近のビークル破壊経験値の増大に比例して最適な量へ調整された。

・NS-11C は、全ての帝国のデポへ追加された。

・Lancer VS22 に調整が行われた。
 ・ダメージ減衰は 500m から始まり、700m で終わる。
 ・弾速は、チャージレベル1= 600 m/s、チャージレベル2= 700 m/s、チャージレベル3= 800 m/s に変更された。
 ・発射ディレイは、全てのチャージレベルから取り去られた。
 ・レベル2のチャージには 1.5 秒掛かるようになる(以前は 2 秒掛かっていた)。レベル3のチャージは、3 秒のままです。レベル3のチャージ状態で以前は自動発射されていた物が、今後は 5 秒間フルに維持する事が出来ます(4 秒間からアップ)。
 ・照準のチャージ・アニメーションは、より正確になります。

・NC 15 Phoenix に調整が行われた。
 ・航空機に対してよりダメージが入ります(初期ロケットランチャーと同じダメージ量)
 ・リロード時間は、5700 ms から 5200 ms へ減らされた。
 ・不規則な弾速が修正された。これは、プレイヤーがカメラ・コントロールを始めるまでにミサイルがあるべき距離より非常に遠くまで飛んでいた原因になっていました(レイテンシーに関連していました)。
 ・フェニックスの弾速は、10 kph(2.7 m/sec) 減らされた。
 ・カメラ視点が、よりミサイル衝突モデルの線上へ来るように調整された。

・空対空ロックオンの音色は、全ての帝国で正しく働くはずです。

・サーバーパフォーマンスの改善。



All servers will come offline on March 27th at 6:00 AM PT (2:00 PM CET) for a brief update to address a few outstanding issues. Downtime is anticipated to be less than 90 minutes. Players may note the following changes:
•The deconstruct button has been removed from the vehicle info panel on the HUD
•Vehicle kill assist XP values adjusted to appropriately scale with the recent XP bump for destroying a vehicle
•The NS-11C has been added to the Depot for all Empires
•Adjustments have been made to the Lancer VS22: ◦Damage falloff now starts at 500m and ends at 700m.
◦Projectile speed now changes based on charge level. Level 1 = 600 m/s. Level 2 = 700 m/s. Level 3 = 800 m/s.
◦Fire delay removed from ALL charge levels.
◦Now takes 1.5 seconds to reach charge level 2 (used to be 2 seconds). Level 3 remains at 3 seconds. You can now hold the charge for 5 full seconds before it will auto-fire (up from 4).
◦The charge animation on the reticle is now more precise/accurate

•Adjustments have been made to the NC15 Phoenix: ◦Should now do more damage against air targets (same damage as default launcher)
◦Reduced reload time by 5700 ms, down to 5200 MS.
◦Fixed a projectile speed irregularity, this was causing the rocket to go much further than it should have before the player gained control of it. (Related to latency)
◦Reduced phoenix speed by 10 kph (~2.7 m/sec)
◦Adjusted the camera to be more in line with the collision model of the rocket

•Air to Air lock on tones should now be working correctly for all empires
•Server performance improvements



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