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テストサーバー・パッチ 2014.07.02

Test update notes: 7/2
(公式フォーラムより)

*テストサーバーの変更です。

(BcB)。oO(昨日の戦車変更パッチへプレイヤーから沢山の意見が投稿され、それを受けて1日で修正が行われました)

新しい帝国固有ピストル
注意:まだ早期の状態にあるので、アニメーションが失われたり他のバグがあるかもしれません。

NC08 Mag-Scatter
・NC08 Mag-Scatter は強力なタングステン散弾とコンパクトなフレームにより、近くのターゲットを素早く殺傷する素晴らしい近接サイドアームです。

T4 AMP
・Terran 共和国のオートマチック・マシンピストルは、超高速な完全オートマチック・ファイアのお陰でサブマシンガンと同様に機能します。

Spiker
・古代 Vanu 技術の解析によって、Spiker の浮遊するパワーコアによって 2x バーストを標準装備し、チャージにより正確な 4 連射が出来ます。

既知の問題
・アニメーションと最終的な外見は、まだ製作中です。
・私達は、これ等武器の総合的な方向性についてフィードバックを早めにもらうためテストサーバーへ置いています。


戦車、AV 調整

昨晩テストサーバーへ追加された戦車主砲の直撃ダメージ変更は、元に戻されました。
・加えて、Prowler の爆風ダメージは他と等しい変更はされないでしょう。
・最後に、戦車の後退スピードと弾速や他の以前テストサーバーにあった変更は、ライブサーバーの状態へ戻されました。

これ等の変更は、ビークルと歩兵の混成するゲームプレイを向上させる総合的な目標の一部です。
・戦車主砲による即死を一部取り除くのは、その中の一つです。
・これ等は、戦車に関連した変更だけに留まらないでしょう。
・歩兵とビークルの両面で行われます。
・次の段階として、戦車のセカンダリー武装について話し合っています。
・NC Canister や TR Marauder の対人効果向上などです。

以下が、現在の変更リストです。

Lightning HEAT
・爆風ダメージは、1000 から 750 に減少した。

Lightning HE
・リロード時間は、3750ms から 3000ms へ減少した。
・外側の爆風半径は、8m から 5m へ減少した。
・内側の爆風半径は、1.5m から 1m へ減少した。

Lightning Viper
・爆風ダメージは、450 へ減少した。

Magrider HEAT
・爆風ダメージは、1000 から 750 へ減少した。
・内側の爆風半径は、1.5m から 1m へ減少した。

Magrider HE
・リロード時間は、4750ms から 3750ms へ減少した。
・外側の爆風半径は、8m から 5m へ減少した。
・内側の爆風半径は、2m から 1m へ減少した。

Vanguard HEAT
・爆風ダメージは、1000 から 750 へ減少した。
・内側の爆風半径は、1.5m から 1m へ減少した。

Vanguard HE
・リロード時間は、4750ms から 4000ms へ減少した。
・外側の爆風半径は、8m から 5m へ減少した。
・内側の爆風半径は、2m から 1m へ減少した。

Prowler AP
・爆風ダメージは、500 から 375 へ減少した。

Prowler HEAT
・爆風ダメージは、650 から 450 へ減少した。

Prowler HE
・リロード時間は、3500ms から 2500ms へ減少した。
・外側の爆風半径は、8m から 5m へ減少した。
・内側の爆風半径は、1.5m から 1m へ減少した。



New faction pistols. Note that these are in an early state and may have missing animations or other bugs.

NC08 Mag-Scatter
The NC08 Mag-Scatter’s powerful tungsten buckshot and compact frame make it an excellent close-range sidearm that can quickly dispatch nearby targets.

T4 AMP
The Terran Republic’s Automatic Machine Pistol functions similarly to an SMG thanks to its lightning-fast, fully automatic fire.

Spiker
Reverse-engineered from ancient Vanu tech, the Spiker’s hovering powercore allows the standard 2x burst to be held and charged into an accurate 4-round salvo.

Known issues
Animations and final looks are still in progress. We are putting these on test server early to get feedback on the general directions of these weapons.


Tank/AV Adjustments
Tank primary weapon direct hit damage changes added to test last night have been reverted. In addition, the Prowler blast damage will not be changed as much. Finally, the tank reverse speed, projectile velocity and other changes previously on test have been reverted to live values.

These changes are part of an overall goal to improve combined arms gameplay. Removing some of the instant twitch kills that tank primaries can dish out is part of that. These won’t be the only changes in this regard; this is just a first step and more changes will be coming, likely on both the infantry and vehicle side of things. We are discussing the tank secondary weapons as the potential next step, such as improving the anti-personnel effectiveness of Canister and Marauder.

Here is how the list of changes appears now:

Lightning HEAT
Blast damage reduced from 1000 to 750

Lightning HE
Time to reload reduced from 3750 to 3000
Outer blast radius reduced from 8 meters to 5 meters
Inner blast radius reduced from 1.5 meters to 1 meter

Lightning Viper
Blast damage reduced to 450

Magrider HEAT
Blast damage reduced from 1000 to 750
Inner blast radius reduced from 1.5 meters to 1 meter

Magrider HE
Time to reload reduced from 4750ms to 3750ms
Outer blast radius reduced from 8 meters to 5 meters
Inner blast radius reduced from 2 meters to 1 meter

Vanguard HEAT
Blast damage reduced from 1000 to 750
Inner blast radius reduced from 1.5 meters to 1 meter

Vanguard HE
Time to reload reduced from 4750ms to 4000ms
Outer blast radius reduced from 8 meters to 5 meters
Inner blast radius reduced from 2 meters to 1 meter

Prowler AP
Blast damage reduced from 500 to 375

Prowler HEAT
Blast damage reduced from 650 to 450

Prowler HE
Time to reload reduced from 3500ms to 2500ms
Outer blast radius reduced from 8 meters to 5 meters
Inner blast radius reduced from 1.5 meters to 1 meter



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